O wyborze urządzeń Jabra zadecydowała wygoda ich użytkowania oraz wbudowana technologia redukcji szumów
Jabra, producent innowacyjnych zestawów słuchawkowych, poinformowała o wdrożeniu modelu Jabra BIZ 2400 w centrum kontaktowym Teleinvention. Szczególne znaczenie na etapie wyboru odegrała funkcjonalność zestawu, dopasowana do specyfiki pracy konsultanta call center.„Wraz z dynamicznym rozwojem naszej firmy rok temu podjęliśmy decyzję o inwestycji w dodatkowe 22 zestawy słuchawkowe. Szczególnie zależało nam
na znalezieniu takich urządzeń, które z jednej strony zapewniałyby wysoki komfort użytkowania, z drugiej były wyposażone w zaawansowane technologie, jak redukcja szumów i dźwięków z tła”– tłumaczy Anna Mazur, Kierownik ds. Sprzedaży w Teleinvention.
Wysoka jakość usług call center świadczonych przez Teleinvention wiąże się z dostarczaniem klientom nagrań z prowadzonych rozmów z respondentami. Mając na uwadze wielkość przestrzeni biurowej oraz intensywność rozmów, niewskazane jest aby mikrofon „zbierał” wszystkie dźwięki, również te z otoczenia.
Drugim elementem, który zadecydował o wyborze produktów Jabra była wygoda ich użytkowania i opinia samych konsultantów.
„Pracownicy Teleinvention spędzają średnio 6-8 godzin prowadząc rozmowy telefoniczne. W trosce o komfort ich pracy zanim podjęliśmy ostateczną decyzję
o inwestycji, nasi konsultanci mieli możliwość przetestowania kilku urządzeń – wyjaśnia Anna Mazur z Teleinvention.
Testy sprzętu trwały przez kilka dni. Jednogłośnym zwycięzcą okazała się Jabra BIZ 2400 USB duo.
„Rozważaliśmy trzy modele dla call center: Jabra BIZ2400 USB duo, GN2000, GN1900 oraz jedną sztukę Jabra GO 660 dla pracownika biurowego. Jabra BIZ2400 USB duo zebrała najlepsze noty od naszych pracowników. Okazała się być tak wygodna, że konsultanci wręcz nalegali na jej wybór” – opowiada Katarzyna Mędziak, Kierownik Call Center w Teleinvention. - „Szczególne wrażenie zrobił na nich design sprzętu, jego lekkość i swoboda użytkowania, umożliwiająca dowolne ustawienie mikrofonu” – dodaje.
Nie tylko konsultanci docenili rozwiązania Jabra. Na jakość technologii redukującej szumy zwrócili uwagę również pracownicy z działu jakości, którzy zajmują się nagrywaniem i edycją nagrań.
„Z ich relacji wynika, że te nagrania, które były rejestrowane podczas rozmów za pośrednictwem Jabra BIZ2400 są zdecydowanie wyższej jakości. W tle nie słychać rozmów innych konsultantów, dzięki temu można w zasadzie bez nadmiernej ingerencji przekazywać materiały naszym zleceniodawcom” – mówi Anna Mazur, Kierownik ds. Sprzedaży w Teleinvention.
„Jabra BIZ2400 to nasze najlepsze przewodowe zestawy słuchawkowe i cieszymy się, że Teleinvention zdecydowało się właśnie na nie” – mówi Tomasz Miller, Senior Account Manager w Jabra. – „Jesteśmy przekonani, że firma będzie zadowolone
z tego wyboru nie tylko ze względu na ich wygodę oraz doskonałą redukcję szumów, ale także trwałość. Zestawy te charakteryzują się bardzo niską awaryjnością
i wysoką odpornością na codzienne, intensywne użytkowanie.”
Krakowska firma Teleinvention Sp. z o.o. oferuje usługi w oparciu o outsourcing tradycyjnego call center, w tym obsługę zarówno ruchu przychodzącego, jak i wychodzącego. W swojej ofercie ma m.in. takie usługi, jak: infolinia i serwisy konsumenckie, kampanie telemarketingowe i telesprzedażowe, realizacja ankiet, IVR, umawianie spotkań handlowych, obsługa programów lojalnościowych, call center rezerwowe, kampanie mailingowe i fax-mailingowe, kampanie SMS-owe oraz voice mailing. Firma świadczy usługi dla bardzo wielu, różnych branż. Obecnie dysponuje 95 stanowiskami pracy, każde z osobnym komputerem i zestawem słuchawkowym, z których – w systemie zmianowym – korzysta około 170 konsultantów.
-----------------
Jabra to marka firmy GN Netcom – wiodącego producenta w zakresie innowacyjnych zestawów słuchawkowych. GN Netcom zatrudnia na świecie ok. 825 pracowników i posiada szeroką sieć sprzedaży. Pod marką Jabra oferuje szeroki wybór bezprzewodowych zestawów słuchawkowych i samochodowych zestawów głośnomówiących, a także przewodowych i bezprzewodowych rozwiązań dla centrów kontaktowych oraz biur. GN Netcom stanowi jednostkę zależną firmy GN Store Nord A/S. Wiecej informacji: www.jabra.pl
Teleinvention Sp. z o.o. oferuje usługi w oparciu o outsourcing tradycyjnego call center, w tym obsługę zarówno ruchu przychodzącego, jak i wychodzącego. W swojej ofercie ma m.in. takie usługi, jak: infolinia i serwisy konsumenckie, kampanie telemarketingowe i telesprzedażowe, realizacja ankiet, IVR, umawianie spotkań handlowych, obsługa programów lojalnościowych, call center rezerwowe, kampanie mailingowe i fax-mailingowe, kampanie SMS-owe oraz voice mailing.
Teleinvention Sp. z o.o. należy do grupy kapitałowej firmy UNIMA 2000 Systemy Teleinformatyczne SA, działającej w branży technologii teleinformatycznych. UNIMA 2000 zajmuje się projektowaniem, dostarczaniem oraz integracją środowiska telekomunikacyjnego i teleinformatycznego w przedsiębiorstwach. UNIMA 2000 Systemy Teleinformatyczne SA jest spółką notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych.
Link do strony artykułu: https://beta.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/jabra-wspiera-konsultantow-teleinvention